Často kladené otázky
1) Rozváža mojkocik.sk tovar po celom Slovensku?
Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.(po dohode aj EU)
2) Aká je cena za dopravu na mojkocik.sk
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je nad 79 € ZDARMA. Pri objednávke do 79€ je účtované poštovné 4,90€, ak nie je uvedené inak.(všetky kočíky majú dopravu zdarma)
3) Aké sú druhy dopravy?
Osobný odber
Ak je tovar skladom, môžete si ho prevziať osobne na predajni, po obdŕžaní potvrdzujúcej správy e-mailom. V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti e-mailom a/alebo telefonicky.
Kuriér DPD
Po prevzatí tovaru kuriér informuje SMS správou o očakávanom dátume a čase dodania. Následne telefonuje a dohodne sa presný čas a miesto dodania.
4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?
mojkocik.sk
5) Môžem si tovar v predajniach mojkocik.sk zakúpiť aj bez objednávky na internete?
Áno, na predajniach mojkocik.sk je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej internetovej objednávky. Napriek tomu, Vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu.
6) Kedy budem mať tovar doma ?
Tovar budete mať doma z pravidla do 5 pracovných dní, u kočíkov je doba doručenia individuálna cca 5 až 30 dni
7) Čo sa deje po odoslaní objednávky?
Po obdržaní objednávky Vám príde na e-mail potvrdenie o jej prijatí. Ak nie je tovar na sklade, budeme Vás informovať o možnom termíne dodania.
Bežne sa tovar rozváža v pracovných dňoch medzi 9:00 – 16:00